01 November, 2011

❤ Haloo November. Bye October







Haloo morning dear sunshine. Loveliness there. Keep in smile okayyy. :) dengar tak lagu blog sayaa, bestkan sejuk dengar. #ok takda kena mengena. -.- Whoaaaa, tak terasa dah nak hujung tahun dah kita lagi 2 bulanlah agaknya. Dan aku lagi sebulan berkhidmat dekat Mpt. Yawwww, dan ada lagi berapa minggu nak siapkan laporan. Makaihhhhh, sangatlah pemalas aku ne. Humm Hummm. -.- Semoga bulan november ne membawa kebahagiaan yang teramat-amatnya buat aku dan people yang aku sayang. Kalau sayang dekat aku jgn lupa doa untuk aku eaa. Hahkhak, Kemain excited gila babeng aku ne nak habiskan praktikal then cuti smester. Yehooooo. Sila happy dengan saya [terenjut sambil buat muka comel] ktipu. -.-











gua elekkk jee pakai selipar. Kau? Btw, simple sunday aku. ;pp










May Allah bless all of you there. 
ps: more love, Sara












0 hearts:

Post a Comment